Sunday, July 22, 2012

De 4e 4Daagse dag

De intocht in Nijmegen op de via Gladiola.
's morgens weer vroeg wakker maar ik blijf nog even liggen om 7 uur eruit en de fietsen in en op de auto laden, Johan komt ook naar Nijmegen gezellig.
Maar eerst naar Cuijk naar de ponton brug. Als ik om 9.15 uur aankom is het nog rustig.
Ik krijg koffie en zit gezellig bij de bus van TV Gelderland en de Geldelander ( BUZZ)
Langzaam wordt het drukker Daan belt dat ze verwachten tussen 12 en 12.30 uur over de brug te komen.
Dan als een speer terug naar Nijmegen, pik Johan in Lent op en parkeren onder de brug, met de fiets naar de Wedren en daar ontdek ik dat ik de telefoon in de auto heb laten liggen.
Johan gaat hem voor me halen, de schat, en dan vergeten we weer dat hij ook mijn autosleutel mee moet nemen en hij verliest ook nog zijn pers kaart. Maar alles komt goed en we staan ruim op tijd voor de ere tribune.

No comments: