Monday, June 18, 2007

Brandenburg weekend

's Avonds nog naar het vuurwerk gaan kijken in Brandenburg vanwege het Havelfeest.



We hebben de kerk bekeken, de toren beklommen, de cantorijleden hebben het onze Vader gezongen.
En daarna terug naar de rietvlechterij voor de Grill Party.

We bezochten een rietmatten vlechterij en mochten zelf ook een matje vleggten.



De aankomst was een prettig weerzien van vele oude bekenden en enkele nieuwe.
Ik bleef eerst nog even bij Uwe en om zeven uur ontmoete ik Torsten in de stad warna we samen gingen eten bij el Dente.

De volgende morgen om 9.30 uur ik de kerk voor de thema bespreking over het milieu probleem en de opwarmng der aarde, gevolgd door de lunch en toen naar het station Gorden.




Vrijdagmorgen vertrokken we vanaf het RAADHUISPLEIN naar Brandenburg.

De eerste stop was, zoals gebruikelijk bij Gronegau.
De 2e bij de voormalige grens waar we het museum bezochten.



Vrijdagmorgen vertrokken we vanaf het RAADHUISPLEIN naar Brandenburg.

De eerste stop was, zoals gebruikelijk bij Gronegau.
De 2e bij de voormalige grens waar we het museum bezochten.





2 comments:

Anonymous said...

Hoi Gerdine,

Volgens mij heb jij het ook wel weer naar je zin. Wij hebben vandaag geprobeerd te snorkelen, maar dat is niks voor mij. Ik kan niet ademen door mijn mond, laat staan door zo'n slang. Marco heeft het wat langer vol gehouden.
We hebben hier weer schitterend weer. Wel veel warmer dan in januari. Boven de 30 graden.
Veel plezier nog en tot ziens op jouw of mijn weblog.

Groeten, Wilmy

Gerdine said...

Ja heel erg naar m'n zin.