Sunday, July 23, 2006

Aankomst en eeste wandeldag










We vertrokken om 12.30 uit Wageningen.
Na veel files en een lange etens stop kwamen we om 23.00 uur pas in Ohorn aan.

We werden naar onze kamers gebracht, die er prima uitzagen, ruim met een mooie badkamer.s 's morgens om 7.00 uur ontbijt en om even voor achten zaten we weer in de bus op weg naar Tsjechie waar we om 12.00 uur aankwamen.

Via de pinautomaat in het Centrum van Spindleruv Mlyn naar Diana.
Eerst werden we naar onze kamers gebracht, waarna we naar het centrum liepen waar we wat hebben gedronken en gegeten op een terrasje.

Ik liep daarna nog even naar de camping waar Ada en Roelof lekker naast de caravan zaten.
Om 18.00 uur reden Yolanda, Wijchert en Anniek voorbij.
Wij gingen fonduen met onze wandel en hardloop groep.
Om 20.00 uur kwamen Yolanda en Wijchert met Anniek en Donna in Diana eten.
’s avonds kwamen Ada en roelof ook nog langs en hebben we tot 23.0 u buiten zitten borrelen.

Vandaag zondag ingelopen met Ada en Roelof, Wijchert en Yolanda en Anniek met Donna.Natuurlijk weer alle bekende plekjes bezocht, vriendschapspad, grengebouw, labe oorsprong, en wat gedronken op onze ots miden in de Labe enz. en natuurlijk bier bij Diana tot slot.



2 comments:

Anonymous said...

Wat ziet dat er gezellig uit zeg!!
Nu toch een beetje spijt als ik dat zo zie heur!
Maar ik mail momenteel met sbs presentator Edward van Cuilenborg, of we van de week wat samen kunnen drinken.

Met Pino gaat het goed, die zit hier op de trap.
Doe iedereen de groeten van mij!
En drink een pivo voor me ;)

Kus Johan.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.