Friday, July 28, 2006

Dag en Nacht Wandelen










Vandaag wandelen naar Strazne volgens Hans een kleine wandeling. Maar toch nog 23 km met klimmen en dalen. En dat maakt dorstig na 22 biertjes was dat over.

“s Nachts om half twee heb ik de groep naar Spindleruv Bouda gebracht voor een nachtwandeling naar de Snezca om de zon op te zien komen.

Aangezien ik niets zie in het donker(nachtblind) ben ik niet mee gegaan.

Ik ben ze om 7.15 uur tegemoet gelopen met Donna. Daar heb ik op gepast en dus in Kubu geslapen (drie uurtjes) en ontbeten.

Vandaag rustig aan, foto cd’s branden voor iedereen en nog een rondje dorp.

De monckey trail bekijken dat is een nieuwe attractie bij de rodelbaan. Lekker ijs gegeten op een terrasje.

Morgen weer naar huis. Was een geweldig weekje zeker omdat het zo onverwachts was.

Met dank aan Hans Burgersdijk www.burgersdijk.nl

3 comments:

Anonymous said...

Wat jammer dat je niet op je comment reageert! Maar het ziet er prachtig mooi uit die zonsopkomst!!
Rij je in twee dagen, ben je dat zondag morgen thuis?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.